Шановні абоненти!
Дякуємо Вам за те, що користуєтеся послугами компанії «Київ НКС» та ТОВ «Центральна домофонна компанія». Ваш вибір має для нас велике значення, і саме тому, наша команда завжди працює над удосконаленням надання високоякісних послуг.
Підвищення тарифів – вимушений захід, пов’язаний із збільшенням собівартості послуг, вагоме удорожчання цін на паливно-мастильні матеріали, зростанням цін на обладнання та матеріали, необхідні для стабільної роботи домофонного обладнання та його модернізації, збільшенням мінімальної заробітної плати, підвищення вартості та зміни цінової політики кон’юнктури ринку подібних послуг. Щоб забезпечувати якісні послуги, ми змушені змінити абонентську плату.
З актуальними цінами Ви зможете ознайомитись в квитанціях, або зателефонувавши в контакт-центр.
Сподіваємось на ваше розуміння та подальшу співпрацю!